tisdag 27 mars 2007

Det blir bättre med tiden, tror jag.

Nattsvart mörker igår har förbytts till en lite mer grå horisont idag, ingenting har egentligen förändrats men livet ser lite ljusare ut ändå. Min arbetskamrat i går, höll iallafall modet uppe på mig, tack E, om du läser det här! Underbart väder ute idag med, nu vill man egentligen inte sitta inne utan gå ut och bara njuta av lite av solskenet.

Nu vill jag gå hem och spela musik, läsa någon av alla böcker som ligger och väntar på mig. Ska nog börja med Drömfakulteten av Sara Stridsberg, den låter jättespännande och fick dessutom Nordiska rådets litteraturpris i år. Tyvärr var lånetiden på bibblan bara 2 veckor eftersom det är kö på boken. Nåja, det ska väl gå.

1 kommentar:

Anonym sa...

du får berätta vad du tyckte om den! har själv varit lite nyfiken även om det nog inte är min typ av bok..

kram!