måndag 10 augusti 2009

Jobb igen.

Kändes trögt att gå till jobbet igen efter bara en veckas semester, hade en massa komptimmar som jag hade planerat att ta ut men eftersom det var så mycket som skulle fixas inför ett projekt i sommar gick det inte riktigt, allt tog längre tid än vad man kunde tro. Men för att se det från den ljusa sidan så har jag ju dessa timmar kvar att ta ut i höst istället.

Jag tycker det är roligt att jobba på sommaren för det är så annorlunda människor som kommer till biblioteket, man får andra typer av frågor och stämmningen är ockå annorlunda. Jag gillar det och även om semestern blev ganska sen så är det precis som jag vill ha det. I om att jag hade en vecka innan känns det väldigt bra att både ha varit med om G's första födelsedag och ändå ha relativ sen semester. Och det gäller ju bara en vecka dessutom!

Nu semester!

Inga kommentarer: