söndag 16 augusti 2009

Tredje semesterveckan.

Även denna vecka har gått i lugnets tecken, mitt ena knä och ena hand har tyvärr värkt oavbrutet, detta trots mitt nya handledsskydd som ska hjälpa och stödja lite mer. Tusan också så tråkigt att ha ont nästan hela tiden!

Har läst lite böcker som jag kanske inte hade haft tid till innan, i sommar har det blivit en hel del totalt en tio, femton böcker, bl a Libba Brays triologi, Geniet av Mårten Sandén, De första två delarna av Darkside av Tom Becker, alla ungdomsböcker som jag läser för jobbets skull. För mitt egna höga nöjes skull har jag läst bl a Nattfåk en deckare från öland av Johan Theorin, Lemmy's White Line Fever och en hög andra böcker.

Sen har jag hängt en del Med G och hans föräldrar och hunnit med att vara och fixa lite på mina föräldrars grav, satt lite nya blommor men ananrs såg det fortfarande fint ut där. Hann också med att besöka glassbåten i Åhus hamn och testa en trekulors sstrut, kokos, marängswiss och lion. Inte jättemycket smak i någon men av desssa var lion bäst trots att jag inte är jätteförtjust i chokladglass. Hann också med att hälsa på min syster och fika med henne.

Imorgon blir det jobb igen!

Inga kommentarer: