onsdag 29 oktober 2008

Tv-kväll

Ikväll är det verkligen tv-kväll, kommer snart att sitta klistrad vid tvn för kl 21.00 kommer Leila att laga mat med halloweentema. Jag hoppas att det kommer att bli någon smarrig kaka eller så, det brukar ju alltid vara något gott när Leila bakar.

Efter det kommer det en ny serie som började förra veckan, True Blood, som visar att man kan mätta sin hunger på många sätt. Såg inledningen förra veckan och tyckte den var bra.

Annars har det jag jobbat kväll som vanlig och har precis kommit hem, ska bli skönt att sitta och slappa framför tvn, skulle bara haft en massa jelly bellys så hade jag varit ännu nöjdare. Om jag orkar när jag har sett färdigt ska jag läsa klart, hoppas jag, Mårten Sandéns Den femte systern, den är faktiskt väldigt spännande.

Inga kommentarer: