fredag 18 maj 2007

Kurs och tabletter.

Gick iväg till kursen som varade i 3½ timma, mellan 8.30-1200. Det gick för man skärper ju alltid sig när man är ute ibland folk. Kunde tack och lov sitta så jag kunde flytta på benet lite då och då. Fast det gjorde ganska ont när jag gick därifrån. Försöker att gå så mycket jag kan, det känns inte så jobbigt då, det värsta är när man har hunnit stelna till lite, det är då det gör ont, d.v.s. att ändra position.

Hade tur att H-I var i stan och fick lift med honom hem, han hade snällt nog varit och köpt Crispy Chicken Sallad till oss på Max som vi åt till lunch innan han gav sig av igen. La mig en stund och effekten av de nyss intagna tablatterna kickade in, somnade en stund och vaknade ganska stel och orörlig, det här gjorde mig nästan lite orolig. Hoppas att det gär över snart.

Inga kommentarer: