söndag 20 maj 2007

Tiden går.

Fredagen och lördagen bara försvann i ett enda nafs. Kan bero på att min ischias eller ryggskott eller vad det nu är inte direkt får mig att känna mig pigg och glad just nu.

Såg iallafall en bra film Litte Miss Sunshine i fredags och den var verkligen jättebra! Missade den när den gick på bio, men den var verkligen väl värd att se. Har läst lite blandat, lite musiktidningar och en ungdomsbok, Den andra Alice av Julia Clarke, den var sådär skulle jag nog säga. Just nu varvar jag Jimmy Pageboken och Svinalängorna, en ganska magstark blandning. Båda är bra på sina egna väldigt olika sätt.

Har försökt gå så mycket som möjligt för att benet ska bli bra men igår märkte jag att det nog blev lite överansträngt, gick lite i en affär för det var så dåligt väder ute. Idag söndag är det dock helt underbart väder ute. Hoppas H-I får lika bra väder dit han ska, just nu sitter han på ett plan mellan Newark och Chicago, fick just ett sms. Blir tråkigt när han inte är här. Men då har jag iallafall torsdag att se fram emot.

Fortsätter att försöka planera lite inför festen, hoppas verkligen att jag kan få ut inbjudningskorten denna veckan, beror på om J kan hjälpa mig.

Har spelat lite Fleetwood Mac idag, de är också ett gammalt favoritband, ganska kul ockå att Stevie Nicks uppträdde på just den konserten som jag var på i Montreux förra året.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det är lite dåligt på bloggfronten nu... vill se lite fler!

kram!