fredag 18 maj 2007

Tandläkarebesök och annat smått och gott.

Dagen efter schlagerfestivalen var en ganska lugn dag, kom inte i säng förrän halv tre på söndagsmorgonen och det gjorde ju att man inte var uppe och hoppade kl sju precis!

Måndagen inleddes med ett nytt tandläkarbesök, gick därifrån nöjd med behandlingen, mindre nöjd med att ha varit tvungen att betala nästan 3000 kronor för det. Jag vet en massa saker som man skulle kunna ha gjort för de pengarna men fixa tänderna är ju viktigt, åtminstone försöker jag intala/trösta mig själv med det!

Jobbade kvällen och det var helt ok, jag tycker ibland att det är ganska skönt att göra det. Kände mig dock ganska stel i ryggen som smärtade till riktigt varje gång jag reste mig eller böjde mig eller överhuvudtaget ändrade position.
Kände att något otrevligt var på gång.

Inga kommentarer: