tisdag 8 maj 2007

Tisdag och regnet det bara öser ner...

Lika fint som vädret har varit i helgen, lika tråkigt var det att vi igår vaknade till regn, det har bara fortsatt idag och jag som trodde och hoppades att det skulle ha blivit en lite längre period med fint väder så jag slapp migränen åtminstone ett tag, men nu börjar jag få känningar igen av den.

Idag har annars varit en ovanligt lugn dag, först avslutning på sagoklubben, fikade med barnen som nu har gått i den, sedan var det dags att göra något roligare, satt hela resten av dagen och jobbade med webbsidorna som ska läggas över på kommunens hemsida. Detta är däremot riktigt intressant och dessutom hade jag jättetrevligt sällskap, först av H och sedan av S + en gäst. Trevligt att sitta och prata om saker som verkligen intresserar en.

Ikväll är det Housekväll, två avsnitt på raken, hade gärna sett tre eller fyra, detsamma gäller för Heroes som kommer imorgon, även det är en jättebra serie.
Ska försöka läsa ut en bok som jag har börjat på, Black Vinyl, White Powder, sedan ska jag äntligen börja på Jimmy Pageboken jag köpte häromdagen.

Måste sätta på lite musik och lyssna lite på the Who ikväll, Who's next är nog ett bra val så den ska jag lyssna på nu när jag har skrivit klart här.

Inga kommentarer: